איך מפסלים בבצק סוכר?

בצק סוכר

פיסול בבצק סוכר זה לכל הדעות תחום מקצועי ומעורר עניין. באמצעות בצק סוכר ניתן ליצור עוגות מרשימות במיוחד ולהפתיע את מי שיקר לנו עם עוגה שכולה הפתעה מלבבת. אז בואו לקבל טיפים ומידע על פיסול בבצק סוכר. אולי גם אתם תצליחו יום אחד לעצב עוגה מרשימה ומיוחדת.

העוגה שתהווה בסיס

לפני הכול יש לדעת כי לא כל עוגה מתאימה לעיטוף בבצק סוכר. ולכן חשוב לבחור מתכון מתאים של עוגה שיש לה מרקם מתאים שמקבל עליו יפה את עיטוף הבצק. זה כמובן משפיע על איכות התוצאה וגם על אופי העבודה.

לפני עיטוף העוגה בבצק הסוכר יש למרוח קרם מקשר. קרם זה נועד להוות גורם מתווך בין העוגה לבצק הסוכר. גם שלב זה מהותי ומשמעותי עבור התוצאה שתתקבל. כמו כן משפיע הקרם הזה על יציבות הבסיס לקישוט.

הצביעה והציפוי

בצק הסוכר מהווה כיסוי חלק ומרשים לעוגה. כמובן שכדי להשיג את התוצאה החלקה והמרשימה יש לדעת כיצד לעשות זאת. קיימת טכניקה מסוימת שמאפשרת לעטוף את העוגה באופן מקצועי וחלק לחלוטין. את בצק הסוכר ניתן גם לצבוע לפני העיטוף, כמו כן קיימת אופציה לצבוע את העוגה לאחר העיטוף.

סגירות סביב לעוגה

לאחר שפרסנו את הבצק מעל העוגה עלינו לסגור את הבצק סביב לה. יש מגוון סגירות מיוחדות שנועדו להשיג את הגימור המושלם לעוגה. במהלך העיטוף יש לעשות שימוש גם בצובטנים שיאפשרו לעצב את הבצק באופן הרצוי.

מבצק סוכר לחומר פיסולי

כל בצק סוכר עשוי להיות גם בצק פיסולי. אם כי יש לדעת כיצד עושים את השינוי הזה כדי לגרום לבצק להתנהג כמו חומר פיסולי נוח לעיבוד.

ציור ופיסול על עוגות

על העוגה אפשר לצייר ציורים שונים. יש טכניקות שונות של ציור. ניתן להעתיק ציור, להכין ציור בתבליט ועוד. כמו כן יש אפשרות לעצב את העוגה בתוספת בצק סוכר. על העוגה ניתן להניח דמות מפוסלת בבצק סוכר. ניתן לפסל חיות מבצק סוכר בטכניקות מיוחדות. בנוסף ניתן לפסל דמויות אנושיות מבצק סוכר פיסולי.

למידע נוסף בנושא אנו ממליצים על  http://www.lironbereshit18.co.il

Uncategorized אוכל אופנה אמצעי מניעה אסתטיקה הריון ולידה זוגיות כללי נופש צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו דרכי טיפול בפחד קהל ישנן?
בפחד קהל ניתן לטפל –  חד משמעית. יש מגוון דרכי טיפול בפחד קהל כאשר חשוב שהמטופל יבחר את שיטת הטיפול...
קרא עוד »
מאי 26, 2021
מיינדפולנס
מיינדפולנס הוא מצב של ערנות ומודעות מוגברת. זהו תהליך של מודעות למחשבות, רגשות, תחושות ופעולות ברגע...
קרא עוד »
נוב 26, 2022
השחרת חלונות לרכב בלייזר, בעד ונגד
לא מעט אנשים מעוניינים להשחיר את חלונות הרכב שלהם, ממש כפי שעולה הביקוש של התקנת מסכים לרכב. מדובר ללא...
קרא עוד »
מרץ 20, 2022