למה עש הבגד נתפס לבגדים

אם הוצאתם בגדים מהארון וגיליתם בהם חורים קטנים, סביר להניח כי הגורם לכך הוא עש הבגדים. ניתן לגלות את עש הבגדים רק על ידי הסימנים שהוא משאיר על הבגדים ולא באופן ישיר מכיוון שהוא מסתתר ומתרחק מאור. כמו כן, גם הימצאות קורים בפינות הארון או סיבים מפוררים עשויים להעיד על פעילות העש במקום.

מי הוא עש הבגדים?

הדברת עש הבגדים הינה הדברה לכל דבר וזאת מדוע? מכיוון שמדובר בחרק אשר מציג חיים במסלול מלא. כלומר, מסלול החיים שלו הוא ביצה, זחל, גולם ופרפר בוגר. על כן, כאשר מבקשים להדביר אותו ולמגר אותו, יש לטפל בכל השלבים – להשמיד את הביצים, לחסל את הזחלים, להרוג את גלמים וכמובן להמית את הפרפרים הבוגרים. עש הבגדים נראה ממש כמו פרפר, אך הוא יצור הרבה יותר מרגיז ודוחה ממנו. הוא מתביית על אריגים שונים, מכרסם אותם ובנוסף, הוא אף מטיל כמויות גדולות של ביצים שגורמות לכמות המזיקים לגדול.

מה הוא מוצא בבגדים שלנו?

עש הבגדים ניזון למעשה מאריגים שעשויים משי, צמר או כותנה. כמו כן, הוא נמשך בעיקר לבדים בעלי כתמי מזון וזיעה. האמת היא, שמי שאחראי ליצור את החורים המוכרים על הבגדים הם בעיקר הזחלים אך לא רק. העש מתמקם בארון הבגדים, מתביית על אריג מסוים ומכרסם אותו. יחד עם זאת הוא יוצר לעצמו מעין נרתיק מהאריגים הללו ומסתתר בתוכו.

איך נפטרים מעש הבגדים?

ישנם מספר דרכים אשר אמורות לסייע למגר את העש מארון הבגדים כאשר הידועות מבניהן הן פתיחת הארון לעיתים תכופות על מנת לחשוף אותו לאור (מה ששנוא מאוד על העש), כיבוס הבגדים בכביסה של מעל 40 מעלות, תליית הבגדים בשמש ועוד. עם זאת, כל הפעולות האלו אינן בהכרח מבטיחות תוצאה מושלמת ותמיד ניתן לגלות כי העש שב לתקוף בעוצמה. מה שכן מומלץ במידה ואתם מעוניינים להציל את ארון הבגדים שלכם, הוא להזמין חברת הדברה מקצועית אשר יתמודד עם בעיית העש ויפתור לכם אותה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

Uncategorized אוכל אופנה אמצעי מניעה אסתטיקה הריון ולידה זוגיות כללי נופש צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחיר קורס תפירה – האם זה שווה את זה?
אם אתם רוצים להתחיל בקריירה חדשה ובכלל: להיות עצמאיים ולנתב את דרככם בעולם העיצוב והאופנה - כנראה...
קרא עוד »
אוק 02, 2021
צמידים לגבר – כל הטיפים לבחירה נכונה
שוק הצמידים צפוי לגדול משמעותית בשנים הקרובות עם ביקוש הולך וגובר מגברים שרוצים להיראות אופנתיים...
קרא עוד »
אפר 14, 2023
מאגר תמונות מומלץ
מאגר תמונות הוא אוסף תמונות דיגיטליות שניתן למצוא באינטרנט. זהו אתר שמכיל גלריות מרובות ומאפשר...
קרא עוד »
נוב 10, 2022