מה ההבדל בין החלקה אורגנית לקראטין?

החלקה אורגנית

את מתלבטת באיזו החלקת שיער לבחור? עד היום לא עשית מעולם החלקה אלא רק חשבת על האפשרות הזאת? אם כך, כדאי שתדעי: אין טעם לוותר על כך. ממש כפי שהטכנולוגיה נכנסה לכל תחום אחר בחיינו, גם כאשר מדברים על החלקת שיער ניתן לראות שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. שתי האופציות הכי טובות שיש היום להחלקות שיער הן החלקה אורגנית והחלקת קראטין. עם זאת, האם עצרת לחשוב מה ההבדל בין שתי האופציות ואיזו אפשרות תהיה טוב יותר עבורך? 

כל היתרונות של החלקה אורגנית 

כאשר מדברים על החלקה אורגנית מדברים על החלקה שכוללת שימוש בחומרים אורגניים, איכותיים וכאלה שלא פוגעים בשיער שלך. יש להחלקה הזאת כמה יתרונות בולטים, כאשר הראשון שבהם זו העובדה שהיא מתאימה לכל סוגי השיער. שנית, זו החלקה שמחזיקה מעמד יחסית לזמן רב, ובנוסף, היא מאושרת על ידי משרד הבריאות בישראל. זה אומר שאת לא לוקחת כאן שום סיכון ואת לא פוגעת בעצמך או בשיערך, כך שברור מדוע עוד ועוד נשים בוחרות בכך. 

היתרונות של החלקת קראטין 

מדובר על החלקת קראטין אצל דיויס ואודי שמיועדת כמעט תמיד כטיפול משלים לשיער ולכן היא מתאימה לנשים שיש להן שיער בתולי. כלומר, היא מתאימה לנשים שהשיער שלהן לא עבר תהליכים כימיים מסוגים שונים, כמו צבע, פסים ועוד. החלקה זו מסייעת לשמור על שיער חיוני ויפה יותר, אך חשוב לזכור שזו החלקה זמנית בלבד. 

זה לא משנה באיזה סוג של החלקה תבחרי, כי מה שחשוב זה גם לבחור את אנשי המקצוע שאליהם את בוחרת לפנות. רק אם תשקיעי ותבחרי את מעצבי השיער הטובים ביותר שיש תוכלי להיות בטוחה שתצאי מרוצה מהתוצאה הסופית. 

Uncategorized אוכל אופנה אמצעי מניעה אסתטיקה הריון ולידה זוגיות כללי נופש צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטרינג לעסקים
אתם מתכננים לעשות אירוע בקרוב ורוצים להזמין אליו את כל העובדים? יש לכם עוד כמה מוזמנים שכוללים את...
קרא עוד »
אוג 09, 2022
שמן חוחובה לפנים
שמן חוחובה הוא שמן טבעי המופק מצמח החוחובה. זה שימש במשך מאות שנים על ידי אינדיאנים כתרופה לעור יבש...
קרא עוד »
דצמ 17, 2022
תפקידה של מטפלת הוליסטית
קשיים פיזיים ונפשיים הם קשיים שרבים מתמודדים עימם במהלך חייהם. לא מעט מאותם אלה שמתמודדים עם קשיים...
קרא עוד »
מרץ 04, 2019