אמני החושים הגדולים בעולם

במשך שנים רבות החלו להופיע אינספור פעילויות לאירועים. חלקם התמקדו בקוסם המבצע פעלולים מיוחדים, וחלקם התמקדו בליצנים המצחיקים את הילדים, אך בשנים האחרונות החלו אמני החושים לתפוס נתח רחב מההופעות לאירועים. מזמינים אותם לכל סוגי האירועים החל מימי הולדת לילדים, ועד לערב חברה של המשרד. האמן חושים מרתק את הקהל בפעלולים מיוחדים, ובכך הוא הופך את היום המיוחד שלכם או מגבש את העובדים בחברה שלכם לרגע קל של יציאה מהשגרה, אז אם כך מהו אמן חושים? ומה מיוחד בו? ומי הם אמני החושים הגדולים והטובים בעולם, שיתנו לכם אפשרות גם להתפעל וגם לצחוק ביחד?
אמן 

מהו אמן חושים?

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין אמני חושים לקוסמים. אכן ניתן לומר כי אמני חושים קשורים אל תחום הקוסמים, אך הם אינם קוסמים. קוסמים יכולים ללמוד טריקים שונים, על מנת להפתיע את הקהל. אמני חושים הם אנשים שנולדו עם חוש טבעי שלא ניתן ללמוד אותו אדם נולד להיות להיות אמן חושים,  יש אומרים כי אמני חושים מוגדרים כקוסמים עם יכולות על טבעיות, ויש להם יכולת לתפוס ולקלוט תרחישים גם ללא 5 החושים. אמני חושים כחלק מתפקידם מפתיעים את הקהל, על ידי קריאה של מחשבות, ויכולת לחזות את מה שיקרה בעתיד הקרוב של המדינה או אפילו של אדם פרטי. הופעה של אמן חושים היא אינה מעשה קוסמות, אלא הופעה הכוללת מחשבה רבה ותחכום, שבמהלך המופע אמן החושים יגלה מחשבות באמצעות טלפתיה, ויגלה דברים שלא נאמרו לו באופן עקיף ועוד.
ללא ספק אמן חושים לאירוע זו תוספת מעולה לחגיגה!

אמני חושים הגדולים בעולם 

בקרב המדע אמני החושים הם חידה שאינה פתורה, ובעולם קיימים אמני חושים גדולים, המבצעים טריקים מיוחדים, הכוללים גילוי מחשבות, וטריקים שונים. ניתן לראות גם אמנים ישראליים, הסובבים ברחבי העולם, ומבצעים תרגילים ואשליות שונות, שנועדו לסובב את הקהל כפי שצריך. בעולם קיימים אמני חושים וגם בארץ כמו אורי גלר, סושרד, ועוד, שאומן החושים הגדול מכולם הוא רנדי הקרוי בשם הבמה שלו "רנדי המדהים", שמבצע כל מיני להטוטים ואשליות רבות מאד.
בקרו באתר של רן גפנר והתרשמו מאמן חושים מקצועי:
https://www.rangafner.co.il/

Uncategorized אוכל אופנה אמצעי מניעה אסתטיקה הריון ולידה זוגיות כללי נופש צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חידוש מטבח עשה זאת בעצמך
מה מצב המטבח שלכם? חולמים לשפר אותו ולשוות לו מראה יפה ועדכני יותר? אם תרצו זו לא אגדה וגם לא הוצאה...
קרא עוד »
מרץ 29, 2021
משכנתא הפוכה
רבים חושבים שקבלת משכנתא מיועדת רק לאנשים שמצליחים להביא 30 אחוז מהון המשכנתא. ובכן, זה נכון רק שקיימת...
קרא עוד »
ינו 12, 2022
טיפולי אנטי אייג׳ינג – האם זה אפקטיבי בכלל?
טיפולי אנטי אייג׳ינג שמוצעים במכוני הקוסמטיקה השונים או קוסמטיקאיות כמו דרורה שמואלי, יכולים להיות...
קרא עוד »
ספט 22, 2021