5 טיפים לתרגול מיינדפולנס

מיינדפולנס

מייינדפלוס זו שיטה מיוחדת אשר תפסה תאוצה בשנים האחרונות. מדובר בשיטה ייחודית המצליחה לחולל שינויים מדהימים בקרב המטופלים אשר לומדים לפעול על פי השיטה הזו כאשר הודות לכך הםם מדווחים על שיפור באיכות החיים שלהם ושינויים מרחיקים לכת בכל התחומים גם לטיפול בחרדות.

אנחנו כאן כדי לתת לכם טעימה קלה מהשיטה הפופולארית שהולכת וצוברת תאוצה.

טיפ מספר 1 – הקשבה לעצמכם

עצמו עיניים והתחברו למה ולמי שאתם. זה יוכל להיות בכל סיטואציה ובכל מקום. אתם יכולים לעשות את זה לפני שאתם נרדמים וזה גם יכול להתבצע במקלחת. חושו את המים על גופכם, אל תחשוב עלך שום דבר אחר. לאחר כמה דקות כאלה אתם תרגישו אחרים, מחוברים, רגועים, יציבים ומיעילים הרבה יותר.

טיפ מספר 2 – הליכה מודעת

צאו להליכה קצרה, בבית, בגינה או בחצר. עדיף לחלוץ נעליים וצעדו תוך שאתם מתמקדים בתחושת השרירים שלכם בכל צעד. חושו את הקרקע ואת מגע כף הרגל בקרקע ואת התנועה. ככל שתלכו לאט יותר תפיקו תועלת רבה יותר.

טיפ מספר 3 – אכילה מודעת

קחו לידכם את דבר המאכל שאתם רוצים לאכול. הביטו בדבר המאכל, הריחו אותו, מוללו אותו ליד האזן, הכניסו לפה, לפני שאתם מתחילים ללעוס, שימו לב מה קורה בפה. שימו לב למרקם, לטעם ורק אחרי שאתם מחוברים למה שקורה התחילו ללעוס.

טיפ מספר 4 – השתקפות מול חבר

קחו לכם בן זוג לצורך האימון הזה. מדובר באימון ליצירת קשב וחיבור חברתי חיובי. התבוננו זה בזה וללא כל מגע חקו את התנועות של זולתכם. לא תאמינו לאן זה יוביל אתכם…

טיפ מספר 5 – רגע עבורנו

חשוב לעצור מידי פעם ולחשוב מה מרגיע אותי, מה יסייע לי לחזור לרוגע? האם נשימות? הרפיית שרירים? אימון גופני? כתיבה? מוזיקה? חשוב שכל אחד יכיר את עצמו לעומק וידע מה מעניק לו כוח. ברגע האמת הוא יוכל לשלוף את אחד מהדברים ועל ידי שימוש יעיל בכלי הוא יגיע להרפיה, לתחושת חיבור עצמי, לרוגע ושלווה שאין דומה להם.

המלצה אישית: שווה בהחלט לנסות את הטיפים!

קראו גם על: קורס מדיטציה

מאת: קרן

היי אני קרן, אני בלוגרית אופנה שאוהבת את החיים הטובים בבלוג שלי תמצאו מגוון מאמרים במגוון תחומים, במיוחד בנושאים שקשורים לאופנה, לייף סטייל עיצוב ונשיות.