האם הסכם ממון יכול להרוס את היחסים ביניכם?

האם הסכם ממון יכול להרוס את היחסים ביניכם?

חושבים לערוך הסכם ממון, אך חוששים כי הנושא עלול לפגוע ביחסים שלכם? אכן, היחסים שלכם כה רגישים ונרקמים בהדרגה. ויש בהחלט סיבה הגיונית לחשוש. ככלות הכול אתם כעת אופטימיים ומקווים כי הקשר שהולך ונרקם ביניכם ימשיך להתהדק הלאה. אבל יש גם חששות ומחשבות שונות שעוברות לכם בראש. ועם כל זאת אתם גם דואגים לפן הכלכלי ולממון שלכם. האם בכל זאת כדאי להעלות את נושא הסכם ממון לפני הנישואין?

לחתום על הסכם

ניתן לומר כי כיום עוד ועוד זוגות לא מתקדמים לנישואין לפני שהם חותמים על הסכם ממון. וזה בהחלט מובן. הם ראו ושמעו על בני זוג שהגיעו למריבות ולמחלוקות משמעותיות בגין ענייני ממון. והם רוצים למנוע זאת מעצמם. הם רוצים להיות בטוחים שמערכת הנישואין שלהם לא מביאה אותם לבעיות בגין עניינים כספיים. אך מצד שני הם מודעים לכך שכאשר מעלים נושאים רגישים הקשר עלול לקבל חבטה הגונה.

לעשות את זה ברגישות ובעדינות

אך היות וכיום זה מקובל כל כך, זה לגמרי עשוי להתקבל בהבנה על בן זוגכם. מה שאומר שהוא לא אמור לחשוש ולחשוד כי יש לכם כוונות להיפרד בקרוב. חשוב לציין כי מדובר על הסכם שגרתי שכל זוג כמעט חותם עליו. כמו כן יש לשים לב לדלג עם הומור והבנה על העניין ולא לדמיין תרחישים עצובים שעלולים להתרחש. כן, ממש כמו כל פוליסת ביטוח בו מפרטים מה קורה במקרה של מוות או פגיעה, גם בהסכם זה יש פירוט מה יקרה במקרים עצובים שונים. זה לגמרי לא אומר משהו על הקשר שלכם. כי שניכם מגיעים חדורי תקווה ועם המון רצון טוב שהקשר שלכם ילך ויפרח הלאה ולא יגיע למשבר לעולם.

בהנחיה מקצועית

נקודה נוספת היא הליווי המקצועי. יש כיום עורכי דין מומחים לתחום זה כמו עורך דין אורי גנור. הללו מכירים את הרגישות של העניין והם יודעים לערוך את ההסכם ולנווט אתכם בצורה רגישה וחכמה. כך שמצד אחד תשקלו את העניינים הממוניים ברצינות הראויה, אך מצד שני לא תחושו כי כל מערכת היחסים שלכם עומדת על בלימה.

Uncategorized אוכל אופנה אמצעי מניעה אסתטיקה הריון ולידה זוגיות כללי נופש צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תה ללא קפאין שגם ילדים יכולים לשתות ולהנות
תה נחשב משקה טעים גם עבור ילדים ולפני כמה עשורים ההעדפה הייתה לשים לילדים תה בבקבוק על פני מיץ. אולם,...
קרא עוד »
מרץ 28, 2022
טיולים בפאפוס
פאפוס היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין והיא ממוקמת בחוף הדרום מערבי של האי. האי קפריסין הוא מקום אשר...
קרא עוד »
ינו 20, 2023
מה מיוחד בשטיח pvc לחדרי ילדים?
כאשר מדובר בחדר הילדים שבבית, כל הורה מעונין להעניק לילדיו את המרחב הטוב ביותר שיוגדר כחדר הפרטי...
קרא עוד »
אפר 24, 2019