תה ללא קפאין שגם ילדים יכולים לשתות ולהנות

תה נחשב משקה טעים גם עבור ילדים ולפני כמה עשורים ההעדפה הייתה לשים לילדים תה בבקבוק על פני מיץ. אולם, בחלוף הזמן, התברר כי גם התה מכיל קפאין אם כי בכמות פחותה משמעותית מזו הנמצאת בקפה. כיום ניתן למצוא תה ללא קפאין שגם ילדים יכולים לשתות ולהנות.

נקדים ונאמר שאין דבר כזה "תה" שאין בו קפאין. עלי התה מכילים קפאין, גם אם במידה פחותה, עדיין קיים בהם קפאין ולכן המלצת משרד הבריאות היא להימנע ממתן תה לילדים בשנות חייהם הראשונות.

מה כן יש?

חליטות צמחים שבטעות הושרש שמן כ"תה צמחים" אך אינן עשויות מתה אלא מצמחים. בצמחים לעומת תה, אין קפאין וניתן לתת לילדים מגיל שנתיים לשתות אותן בהנאה. 

המתקת חליטות צמחים 

צריך לזכור כי הצורך שלנו המבוגרים בהמתקת המשקה אינו הצורך של התינוק. כמבוגרים המוח שלנו כבר תייק את זיכרון הטעם, דבר שלתינוקות או ילדים צעירים עדיין אין ולא מומלץ כלל להרגיל אותם לכך מגיל צעיר כל-כך. עבור תינוקות מעל גיל שנתיים וילדים צעירים, הטעם המרוכז של הצמח והארומה שלו, מייתרים את הצורך בהמתקה ולכן, עדיף להימנע מהרגלים שיכולים לגרום להם נזק עתידי לשיניים. 

טעים ובריא

מים הוא המשקה הכי בריא והכי מתאים לתת לילדים על מנת להרוות צימאונם. אולם, מים אינם מספקים את הצורך במשקה חם בימי החורף הקרים, וגם אם מדובר בצורך שלנו ההורים, הרי שחליטת צמחים יכולה לענות על הצורך מבלי להזיק לילד. 

לסיכום

ניתן להגיש לילדים מעל גיל שנתיים תה ללא קפאין מחליטות צמחים שיחמם אותם בחורף ויצנן אותם בקיץ וללא כל ספק יהיה טעים יותר ממים. 

Uncategorized אוכל אופנה אמצעי מניעה אסתטיקה הריון ולידה זוגיות כללי נופש צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך ריח בעסק ישפר את הפרודוקטיביות של העובדים?
ריח הוא אחד החושים החזקים ביותר בגוף האדם. זה יכול לעורר זיכרונות, לגרום לאנשים להרגיש טוב או רע וגם...
קרא עוד »
אפר 19, 2023
חגורת בטן לאחר ניתוח
חגורת בטן היא פריט לבוש שעובר סביב המותניים. לרוב הוא עשוי מחומר אלסטי ויש לו שני כיסים. כיס אחד מיועד...
קרא עוד »
יונ 12, 2022
דפי טרנספר לעוגה – איך עושים את זה בצורה מקצועית
דפי טרנספר לעוגות הם דרך פופולרית להוסיף עיצובים ותמונות לעוגות. הם קלים לשימוש ויכולים לעזור לך...
קרא עוד »
אפר 20, 2023