עגיל באוזן – מה חשוב לדעת

חורים באוזניים

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים שבוחרים לנקב את האוזניים שלהם. אם בעבר היה מקובל לנקב רק חור אחד בכל אוזן, הרי שהיום ניתן למצוא לא מעט צעירים בעלי עשרות חורים באוזניים. כמובן שניקוב האוזניים מתאים גם לגברים וגם לנשים, כך שכל אחד יכול ליהנות ממגוון עצום של עגילים שונים. היום ניתן למצוא בחנויות כמות עצומה של עגילים המגיעים בגדלים שונים, עיצובים מיוחדים וכמובן שהם עשויים מחומרי גלם מגוונים. אבל מי שבוחר רק עכשיו לנקב את האוזניים שלו, חייב לבחור בעגילים היפו אלרגניים, על מנת למצוא מצב של אלרגיה או רגישות באזור. כמו כן, חשוב כמובן לבצע את ניקוב האוזניים בצורה סטרילית, במטרה למנוע זיהום.

עגיל באוזן – כיצד לבחור את העגיל האידיאלי עבורכם?

כאמור, ניתן היום למצוא בשוק כמות עצומה של עגילים מסוגים שונים ומעיצובים שונים. החוכמה היא לבחור את העגיל האידיאלי עבורכם, הן מבחינת הגודל והעיצוב שלו והן מבחינת האיכות שלו. עגילים איכותיים יהיו עשויים ממתכות איכותיות, אשר מונעות זיהומים ורגישות באוזניים. חשוב להבין כי שימוש בעגיל לא סטרילי, עלול לגרום לזיהום שעלול לייצר תחושת כאב ואי נוחות. לכן מעבר לעיצוב, חשוב להקפיד לבחור עגילים גם בהתאם לחומר הגלם שממנו הם עשויים. מעבר לכך, חשוב לשים לב שהעגיל מתאים לאוזן שלכם בצורה מושלמת, היות ובמידה והמוט שלו בולט החוצה, הוא עלול להיתקע בבגדים וליצור תחושת כאב. נקודה חשובה נוספת, היא משקל העגיל. מי שיבחר לענוד עגילים גדולים וכבדים יותר, עלול לגרום עם הזמנת לשינוי מבנה תנוך האוזן שלו. עגילים כבדים עלול למשוך את האוזן למטה, דבר שעם הזמן ישנה לחלוטין את כל הצורה שלה. 

לסיכום, עגיל באוזן מהווה דרך נפלאה להוסיף למראה הכללי שלכם. תכשיטים תמיד מוסיפים לבגדים שאנו לובשים והדבר נכון פי כמה וכמה לעגילים. העגילים משתלבים היטב עם מסגרת הפנים שלנו, הם מוסיפים אור ועניין ויכולים לשנות לחלוטין את כל המראה הכללי. חשוב לבחור עגילים שיחמיאו לכם, אך גם לשים לב לתחושה שהם יוצרים בתוך תנוך האוזן ולאיכות שלהם.

Uncategorized אוכל אופנה אמצעי מניעה אסתטיקה הריון ולידה זוגיות כללי נופש צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך דלתות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית
דלת היא חלק בלתי נפרד בכל חלל שאליו נכנסים. יש דלת שמכניסה אל משרד ודלת שמאפשרת לצאת מהמבנה שבו גרים....
קרא עוד »
אוק 31, 2019
שיקולים חיוניים בעת בחירת עורך דין מומחה ללשון הרע
כשמדובר בבחירת עורך דין לשון הרע כמו שלומי וינברג - עורך דין לשון הרע, יש לזכור מספר גורמים מרכזיים...
קרא עוד »
פבר 16, 2024
פרוכת לחופה – להעניק מראה ייחודי לחופה
החופה היהודית היא חופה מאוד מיוחדת. ראשית מבחינה סימבולית היא זו שבעצם מכניסה את בני הזוג למעמד של...
קרא עוד »
אפר 03, 2023